RSS

SELAMAT DATANG....:) Part 1

Assalamualaikum.... (18 September 2013)

Lama betul tak menjengah blog Qismama sampai password pun dah lupa..last update on 2011. So hari ni terasa nak update la plak...Rindu nak memblog2 ni.
Banyak perubahan dah blogspot ni sampai nak cari edit post pun tak jumpa..So try n error seb baik boleh. Hehe...
Qasa mcm nak crita about me la plak tapi my life takder la menarik pun. Hari2 buat bende yg sama jer..bosan, tapi dgn adanya anak2 hilang la sket bosan tu...

Korang boleh panggil aku June, mempunyai suami yg handsome wlupun org lain kata tak handsome tapi di mata seorg isteri Zainal (my hubby) adalah suami yg sgt handsome yg penah ku jumpa...hahahha...cam klakar kan..hehehe..biaq sedap sket hati suami aku..
Dikurniakan sepasang cahayamata diberi nama Nurul Qistina Balqis (4 tahun) n Muhammad Iskandar Zafran (1 tahun). Alhamdulillah rezeki Allah berikan.

Aku ni seorg yg suka tetapkan target @ matlamat sendiri tapi bende2 simple jer la. Mcm dulu masa dok blajaq kat Sek Men.Ren aku tetapkan nak bercinta bila masuk Universiti. Daftar masuk jer UKM (2003/2004) terus declare couple tapi tak berkekalan. Dah clash tu baru la Allah ketemukan aku dgn suami aku so declare as couple bila dia melepasi ujian...hahaha on 26 April 2005. Time ni aku dah tetapkan impian aku klu nnt aku ada anak perempuan aku nak buh nama Nurul Qistina Balqis. Tahun 2005 juga aku ada pergi program Anak2 Nelayan. Penceramah tu ada bagitau tetapkan target bila kita nak nikah..So aku terus impikan tarikh 8.8.2008...Time nak tarikh nikah tu aku mmg plan ngan hubby aku nak akad nikah on 8.8.2008 tapi disebabkan tarikh ditentukan keluarga pihak lelaki atas alasan yg tersendiri so diawalkan kpd 17.5.2008. Tak pa Allah awalkan jodoh kami. Lepas nikah Allah murahkan rezeki anak kepada kami tak der gape lgsg nak ronggeng2,,,honeymoon pun lmbat..5 bulan kawen baru g honeymoon..perut pun dah nmpk time tu..huhu..13.02.2009 Allah berikan seorg puteri yg sgt comei kepadaku n suami.

Cucu sulung bagi keluarga mentuaku. Belah keluargaku cucu yg ke 5 dah...Alhamdulilah tercapai hajatku utk buh nama yg dah lama aku nak...hehehe.. (bersambung)

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS